English

نادر فلاحی:

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه می‌شود.

50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در نشست با برخی سرمایه گذاری طرح گردشگری در اردبیل اظهار داشت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته است که در این حوزه هزینه خواهد شد.

وی افزود: بهسازی و توسعه مسیرهای پروژه‌ها، طرح‌ها و مجموعه‌های مربوط به حوزه گردشگری در مناطق مختلف سطح استان اردبیل زمینه‌ساز تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه است.

فلاحی تصریح کرد: راهکاررونق صنعت گردشگری   توسعه سرمایه‌گذاری بوده که توسعه مسیرهای گردشگری گامی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب گردشگران به این منطقه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تعیین مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها برای دریافت تائید نهایی به استانداری اعلام و پس از تصمیم‌گیری نهایی اجرایی خواهد شد.

وی اولویت اجرای این پروژه‌ها را مناطق کمتر توسعه یافته در سطح استان دانست و اظهار کرد: این مهم در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدفگذاری شده است تا گامی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته فراهم آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه