English

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

حمایت از طرح دوباره زندگی کمک به کاهش ناهنجاری های اجتماعی است

فرماندهی انتظامی استان قم خواستار حمایت مسئولان از طرح دوباره زندگی کمیته امداد قم و همکاری سازمانها با این نهاد تا حصول نتایج ثمربخش آن شد.

حمایت از طرح دوباره زندگی کمک به کاهش ناهنجاری های اجتماعی است

به گرازش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی که به تازگی به فرماندهی انتظامی استان قم منصوب شده است در این دیدار ضمن قدردانی از کمیته امداد استان برای طرح های ابداعی و خلاقانه ای که نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی است گفت: طرح حمایت از زندگی شما باید توسط مسئولان حمایت شود چرا که نتیجه آن در کاهش بزهکاری و جرم بسیار مؤثر است.

وی با تأکید بر اعلام همکاری شبانه روزی این نیرو با کمیته امداد تصریح کرد: آمادگی داریم در همه حوزه های مرتبط به ویژه مشاوره و اشتغال با کمیته امداد استان همکاری کنیم.

سردار میرفیضی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد هم حق دارند شرایط محل زندگیشان عاری از آلودگی و بزهکاری باشد تأکید کرد:  به صورت محله محور تا پاکسازی نقاط آلوده برای ایجاد شرایط بهتر زندگی مددجویان تحت حمایت با این نهاد در قم همکاری خواهیم کرد.

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 98 اعلام کرد خانواده‌های سربازان متأهل نیازمند نیروی انتظامی قم را تا پایان خدمت سربازی شان حمایت خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه