English

امام جمعه خمینی شهر:

توسعه توازن در جامعه اسلامی به برکت امام زمان انجام می شود

امام جمعه خمینی شهر گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و وجود امام عصر در کشور اسلامی توسعه توازن وجود دارد.

توسعه توازن در جامعه اسلامی به برکت امام زمان انجام می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه قرار گرفته ایم ؛امامی که یک عارف و مجاهد خستگی ناپذیر بود و در مکتب سیاسی امام راحل، حکومت و ولایت جامعه متعلق به شخص امانتداری است که کارشناس و فقیه دین است.

وی در ادامه گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و برخلاف توطئه های دشمن در کشور اسلامی به لطف امام زمان توسعه توازن وجود دارد اما کشورهایی که خود را ابر قدرت می نامند در برابر یک ویروس فشل و شکننده شده اند.

آیت الله موسوی تصریح کرد: یک مدیر موفق باید تجربه مدیریتی داشته باشد و حیا هم همراه آن باشد که فرماندار پیشین شهرستان آنها را دارا ست و در برخورد با مسائل و مشکلات شهرستان خصوصا بیماری کرونا به درستی تصمیم گیری کرد.

وی اضافه کرد: یک مدیر در نظام توحیدی باید امانتدار خوبی باشد و حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشد.

این مقام مسئول از تلاش های فرماندار پیشین محمود مسلم زاده تقدیر و تشکر به عمل آورد و زحمت های خالصانه وی را قابل تقدیر خواند.

وی خطاب به فرماندار جدید علیرضا بصیری خطاب کرد: خمینی شهر دارای پتانسیل های فراوانی است و وجود امامزادگان این شهرستان از جمله آنها آستان امامزاده سید محمد خمینی شهر چراغ تابناک شهر خمینی شهر است.

امام جمعه خمینی شهر گفت:همچنین تقدیم 2300 شهید در سال های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، وجود حوزه های علمیه و دیگر پتانسیل های شهرستان از فضیلت های شهرستان است و باید توسعه در همه زمینه ها صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه