English

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران:

اتاق مانیتورینگ مسجد مقدس جمکران مجهز شد

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران از افزایش دوربین‌های مداربسته و تجهیز اتاق مانیتورینگ این مسجد مقدس خبر داد.

اتاق مانیتورینگ مسجد مقدس جمکران مجهز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم شربتی

در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه حفاظت از مسجد مقدس جمکران مانند سایر اماکن زیارتی لازم است، اظهار کرد: این الزام با ابلاغیه شورای امنیت کشور شکل گرفت و گیت‌های بازرسی بدنی در ورودی‌های این مسجد مقدس از سال 96 نصب و فعال شد.

وی ادامه داد: اماکن مقدس شیعیان میلیونها عاشق و دلداده دارند و تعداد معدودی نیز دشمن که مترصد سوء استفاده از فرصت برای ضربه زدن هستند. از این رو در تلاش هستیم تا امنیت زائرین در این مکان مقدس را تقویت کنیم و در مقابل این مسجد شریف را برای اخلالگران و معاندین بسیار ناامن سازیم.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه اگر اتفاق ناخوشایندی مانند سرقت برای یک زائر در این مکان مقدس رخ دهد این خاطره تلخ در ذهنش ماندگار خواهد شد، بیان کرد: همه تلاش ما بر این است که زائر در این مسجد مقدس احساس امنیت و آرامش داشته باشد و با عنایت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و اقداماتی که انجام دادیم امروز وضعیت بسیار خوبی در مسجد داریم تا جایی که بیش از ۹۵ درصد سارقین شناسایی و دستگیر شده و تحویل مراجع ذیصلاح می شوند.

شربتی با اشاره به اینکه از این وضعیت نیز راضی نیستیم تا زمانی که حتی یک اتفاق ناخوشایند برای زائرین در این مکان مقدس رخ ندهد، ابراز کرد: یکی از کارهای صورت گرفته، ارتقاء و تقویت حوزه مانیتورینگ است که با افزایش تعداد دوربین های مدار بسته در ماه های اخیر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با افزایش دوربین ها که علیرغم مشکلات مالی صورت گرفت و همچنین تجهیز اتاق جدید مانیتورینگ، این مکان فراهم شده تا به صورت شبانه روزی بر نقاط مختلف مسجد نظارت داشته باشیم و وضعیت را لحظه به لحظه پایش کنیم تا مشکلی برای زائران این مسجد شریف پیش نیاید و افراد در فضایی امن و با آرامش به انجام اعمال عبادی بپردازند.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران در پایان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری زائرین با خادمین حراست و انتظامات این مکان مقدس، خاطرنشان کرد: مراقبت و مواظبت زائران از امول خودشان می تواند کمک خوبی برای خادمین حراست و انتظامات مسجد باشد و از وقوع سرقت پیشگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه