English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه ثبت تخلف سرعت خودروها در شب

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه ثبت تخلف سرعت خودروها در شب و اعمال تدابیر سختگیرانه برای رانندگان با سرعت بالا در بزرگراه های اصفهان خبر داد.

راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه ثبت تخلف سرعت خودروها در شب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد رضا محمدی با اشاره به راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه و ثبت تخلف سرعت خودروها در ساعات مختلف شب گفت: احضار رانندگان متخلف، اعمال قانون 200 هزار تومانی، توقیف 72 ساعته خودرو، و ارجاع رانندگان به مراجع قضائی از جمله تدابیر سخت گیرانه ای است که در این خصوص انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: اخیراً شاهد هستیم عده ای از رانندگان جوان با خودروهای مدل بالای خود اقدام به تردد با سرعت جنون آمیز در بزرگراه های شهر اصفهان می کنند که این عمل آن ها در برخی مواقع نیز منجر به وقوع حادثه برای دیگر رانندگان شده است.

این مقام انتظامی از ثبت تخلف سرعت 380 دستگاه خودرو در 2 شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: تا کنون 317 راننده متخلف به این پلیس احضار شده و 11دستگاه  خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ محمدی، تاکید کرد: عدم حضور رانندگان متخلف منجر به توقیف سیستمی خودروی آن ها و محرومیت از دریافت خدمات عمومی می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان سرعت غیرمجاز را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و با یاد آوری حادثه تلخ و ناگواری که سال گذشته راننده یک دستگاه خودروی پورشه در یکی از بزرگراه های اصفهان ایجاد کرد گفت: پلیس در مقابل عده کمی از رانندگانی که با انجام تخلفات حادثه ساز خود امنیت و آرامش را از معابر شهری سلب می کنند کوتاه نمی آید و اجازه نخواهد داد خیابان های اصفهان زیر چرخ خودروهای این افراد نا امن شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه