English

کشف خودروهای احتکار شده در جاده مخصوص

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 233 دستگاه خودرو احتکار شده در یم پارکینگ در جاده مخصوص کرج کشف و ضبط شد.

کشف خودروهای احتکار شده در جاده مخصوص

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر روز ششم خردادماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخلی، که موجّ سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ ها و گاراژها شده و التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی ، محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر  و کارنکرده را که در یک پارکینگ در حوالی جاده مخصوص کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از پارکینگ مورد نظر ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده خارجی و داخلی از جمله میتسوبیشی ، دنا، پژو پارس، و ۲۰۶ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند کشف شد.

سردار محمدیان ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان یک هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر  و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان ضمن یک توصیه به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز د قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه