English

فرماندار یزد در پیامی سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت

فرماندار یزد در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت.

فرماندار یزد در پیامی سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمحمدرستگاری فرماندار یزد در پیامی سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را گرامی داشت.

 فرماندار یزد در این پیام گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر عزیز می باشد. رویدادی عظیم و به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی.سوم خرداد، نشانگر شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

آزادی خرمشهر نتیجه وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری ازظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث تغییر معادلات، باورها و ذهنیت‌ها در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی شد وبا نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.

در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر ، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ایران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر شهرستان یزد و عملیات بیت المقدس گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود می فرستیم.توفیقات رهروان صدیق در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی