English

مدیر امور برق منطقه یک قم خبرداد؛

اجرای طرح جهادی تقویت شبکه برق در قم

مدیر امور برق منطقه یک قم گفت: با توجه به رشد بار منطقه و ضرورت بهینه سازی و تقویت شبکه‌های موجود طرح تقویت و ایجاد قدرت مانور خروجی‌های پست شهید همتی در سطح منطقه یک طراحی و تامین اعتبار گردید.

اجرای طرح جهادی تقویت شبکه برق در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، یوسف صادقی تصریح کرد: در فاز اول (اصلی) این طرح شامل اجرای ۶۰۰ متر شبکه دومداره در منطقه شهید محلاتی و ۱۵ خرداد قم از پنجشنبه اول خرداد ۹۹  اجرایی شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش قدرت مانور و قابلیت اطمینان شبکه در پیک بار تابستان عنوان کرد.

صادقی اظهار داشت: در  اجرای این طرح ۱۷ اصله پایه به منظور تامین برق پایدار و مطمئن نصب شد و ضمن بهینه سازی شبکه موجود ، یک مدار شبکه جدید نیز احداث گردید.

مدیر امور برق منطقه یک قم در ادامه با اشاره به گستردگی و وسعت طرح افزود: با توجه به شرایط محل و مسیر احداث شبکه و تاکید مدیر عامل شرکت توزیع‌ برق استان مبنی بر اجرای کار با حداقل زمان خاموشی جهت اجرای طرح و  کاهش مشکلات برای مشترکین منطقه ، با فراخوان اکیپ های عملیاتی از هر چهار منطقه شرکت توزیع برق استان قم و اجرای طرح به صورت جهادی و بااستعداد ۹ اکیپ عملیاتی با تجربه و ماهر ، ۴دستگاه بالابر و ۲دستگاه جرثقیل برنامه ریزی و اقدام شد.

وی در پایان ضمن تشکر از صبوری و  همراهی اهالی و ساکنین این منطقه در اجرای ضربتی و فوری این طرح مهم و حیاتی، از تلاش بی وقفه همکاران شرکت توزیع برق استان قم در شرایط روزه داری و گرمای هوا در اجرای موفق این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه