English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

کسب رتبه های برتر ورزشی به دلیل شناخت نخبگان ورزشی است

فرماندار شهرستان خمینی شهرگفت: دلیل اصلی برتری برخی رشته های ورزشی شناسایی پتانسیل و نخبه های ورزشی در شهرستان است.

کسب رتبه های برتر ورزشی به دلیل شناخت نخبگان ورزشی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در آیین تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر گفت: خمینی شهر شهرستانی است با  2300 شهید  که تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در همه عرصه هاست که خدمات مردمی نقش پررنگی داشته است.

وی گفت: خمینی شهر،  شهری است که با اصفهان موزاییک بوده و نرخ شهرنشینی آن بعد از اصفهان 90 درصد بوده و دومین شهر متراکم و پرحمعیت بعد از اصفهان محسوب می شود.

محمود مسلم زاده توضیح داد: در بدو ورود به شهرستان خمینی شهر اطلس جغرافیایی را بنابر هرم سنی و نسبت جنسیت در تمام شهرها و نرخ بیکاری و نرخ سواد و رشد اقتصادی را تهیه و تدوین نموده  و هر قسمت را به دستگاه مربوطه ارائه کردیم.

وی همچنین در خصوص مسائل ورزش ی تصریح کرد: در سرانه ورزشی، عباس مرادیان رییس اداره ورزش و جوانان کمبود محلات را بررسی کرده و طبق کمبودها پروژه های نیمه تمام‌ ورزشی را تکمیل نموده که توانستیم  قدمی در بحث ورزش شهرستان برداریم.

فرماندار شهرستان خمینی شهر به کسب رتبه های ورزشی در والیبال و هندبال و دیگر ورزش ها اشاره کردو اظهار داشت: در ورزش هایی که به رتبه استانی و کشوری دست یافتیم ، اصل آن شناسایی نخبگان ورزشی شهرستان خمینی شهر است که سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی علی احمدی باید این راه را به صورت مستمر ادامه دهد تا ورزش شهرستان در اوج بدرخشد.

به گزارش موج،  شهرستان خمینی شهر از شهرستان های کم نظیر استان ، دارای چهار شهر و 2 روستا با آیین و فرهنگ قدیمی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه