English

اورهال ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه را ۲۵ برابر می‌کند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از اجرایی شدن عملیات اورهال در پالایشگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: با اجرای این اورهال ظرفیت پالایشگاه افزایش 25 درصدی خواهد داشت.

اورهال ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه را 25 برابر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه با انجام عملیات اورهال خبر داد و ابراز داشت: بر اساس روال معمول هرسال قرار بود تعمیرات اساسی پالایشگاه کرمانشاه با استخدام 200 نفر نیروی پیمانکار، از 10 اردیبهشت‌ماه آغاز شود و 34 روز طول بکشد.

فرهاد کاویانی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از تراکم افراد و ورود نیروهای غیربومی به داخل پالایشگاه، تصمیم بر این شد که فقط دو قسمت از فعالیت‌های خیلی مهم تعمیرات اساسی که بیش از 50 درصد تعمیرات اساسی را شامل می‌شود، توسط نیروهای داخلی شرکت و مابقی تعمیرات اساسی که حساسیت کمتری دارد در سال آینده انجام شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه بابیان اینکه این تعمیرات از 15 اردیبهشت‌ماه آغاز شد، افزود: زمان در نظر گرفته‌شده برای اورهال پالایشگاه 25 روز است.

به گفته کاویانی، این اورهال برای بسیاری از بخش‌های اساسی پالایشگاه انجام خواهد شد و با این روند ظرفیت فعلی پالایشگاه تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

وی ظرفیت کنونی تولید محصولات پالایشگاه را به‌طور میانگین روزانه 20 هزار بشکه انواع فرآورده‌های نفتی اعلام کرد و یادآور شد: این پالایشگاه شش فرآورده اصلی تولید می‌کند که شامل نفت سفید، گازوییل، نفت کوره، بنزین و دو نوع حلال‌ موردنیاز صنایع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی