English

آغاز به کار ۳۰ رشته ورزشی در البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از شروع فعالیت 30 رشته ورزشی در البرز خبر داد گفت باشگاه های بدنسازی همچنان تعطیل هستند.

آغاز به کار 30 رشته ورزشی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، امیر غفرانی گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی این فعالیت‌ها در استان البرز تعطیل نشده و ورزشکاران در قالب کلیپ‌های یک دقیقه ای ورزشی، مردم را برای انجام ورزش‌های خانگی تشویق کردند.

وی اشاره به اینکه برنامه‌ها و مسابقات بسیاری در قالب مجازی توسط این اداره کل تدوین و اجرا شد، افزود: از جمله این برنامه‌های مجازی مسابقات ورزشی بود که با مشارکت خوب مردم و ورزشکاران استان البرز انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به آغاز فعالیت 30 رشته ورزشی با توجه به تصمیمات جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: این ورزش‌ها شامل تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری ،دوچرخه سواری،کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده‌روی،  بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج می‌شود.

غفرانی با اشاره به اینکه  تمامی این رشته‌های ورزشی شده باید پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: در مورد نظارت‌ها بر نحوه عملکرد باشگاه‌ها،  تصریحکرد: باشگاه‌ها باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نظارت‌ها از سوی این اداره کل نیز انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  در مورد فعالیت دیگر رشته‌های ورزشی، گفت: آغاز مجدد دیگر رشته‌های ورزشی با ابلاغ و تصمیمات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه