English

شناسایی ۵۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در کردستان/شمار کلی مبتلایان به ۱۸۷۳ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ابراز نگرانی از شیوع شدید ویروس کرونا در کردستان گفت: بر طبق آخرین آمار با افزایش 50 نفری در 24 ساعت گذشته ، تعداد 1873 نفر در استان کردستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شناسایی 50 نفر مبتلا به ویروس کرونا در کردستان/شمار کلی مبتلایان به 1873 نفر رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی بعداز ظهر امروز با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با رسانه ها ، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا پیش از ظهر امروز یک هزار و 873 نفر بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان را در سنندج 523  نفر، سقز 404 نفر، بانه 221 نفر، قروه 158  نفر، دیواندره 138 نفر، مریوان 112  نفر، بیجار109  نفر، کامیاران 96  نفر، دهگلان 86  نفر و سروآباد 26 نفر عنوان کرد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدا شیوع این ویروس تاکنون پنج هزار و 743  نمونه آزمایشگاهی در استان انجام شده است که یک هزار و 873 مورد از این تعداد مثبت، سه هزار و 653 مورد منفی و 217 مورد اعلام  نشده است.

رضاعی از فوت 135 بیمار مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 35 نفر در سقز، 30 نفر در سنندج، در قروه و بانه در هر کدام 19 نفر، در کامیاران و بیجار در هرکدام 9 نفر ، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و  2 نفر در دهگلان  به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی با اشاره به بهبودی یک هزار و 22 بیمار کرونایی در استان از ابتدا تاکنون خطاب به شهروندان  اظهار کرد: با رعایت فاصله هوشمند اجتماعی، ماندن در خانه و عدم تجمع‌های غیر ضروری در اماکن عمومی زنجیره کرونا را قطع کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه