English

منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی؛

نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود

منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود؛ بلکه باید در آن از نظرات و دیدگاههای صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی استفاده و خواسته های مردمی نیز لحاظ شود.

نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا دشتی منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش‌های اقتصادی از جمله سرمایه‌گذاری باید قوانین دست و پا گیر برداشته شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

وی در نشست با مدیران و مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد افزود: نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود؛ بلکه باید در آن از نظرات و دیدگاههای صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی استفاده و خواسته های مردمی نیز لحاظ شود.

وی در ادامه  با بیان اینکه بسیاری از مردم، کسبه و مشاغل در دوران کرونا متضرر شدند؛ بر رفع مشکلات آنان در چنین شرایطی تاکید کرد.

دشتی اردکانی افزود: در دوران کرونا، شرایط ویژه ای بر کشور حاکم شد و ما باید برای رفع مسایل و مشکلات اقتصادی مردم کمک کنیم.

وی بر تعامل بیشتر نمایندگان و مدیران و مسئولان استان یزد به منظور رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: در بحث مالیات باید به گونه ای عمل کنیم که هم درآمد دولت محقق و هم مردم رضایتمندی مردم لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه