English

دستگیری سارقان زورگیر در کمتر از یک ساعت

جانشین انتظامی شهرستان نظرآباد از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر در کمتر از یک ساعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودروی نیسان در یکی از روستاهای شهرستان های نظرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان در پوشش جابجایی اثاثیه منزل اقدام به تماس با مالباختگان کرده و طعمه ها را با تهدید سلاح سرد به محله های خلوت هدایت و اقدام به سرقت خودروی آن ها کرده اند.

جانشین انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران با اقدامات پلیسی در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه 2 از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه سارقان مزبور را دستگیرکردند.

وی با بیان این که سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شدند ، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به این که تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می توانند  برای پیگیری شکایت خود به ابتدای خیابان تهران، سایت اداری، پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه