English

آرش رضایی:

۱۶ طرح کارگروه امور زیربنایی هرمزگان بررسی و تصویب شد

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از بررسی و تصویب 16 طرح در جلسه امور زیربنایی استان بر فسخ واگذاری های بدون اقدام و تعیین تکلیف طرح های حوزه های صنعتی و شیلاتی خبر داد.

16 طرح کارگروه امور زیربنایی هرمزگان بررسی و تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان گزارشی از تعیین تکلیف قراردادهای مهلت سپری شده در حوزه واگذاری های راه و شهرسازی ارائه کرد و از عزم این اداره کل در فسخ واگذاری هایی که هیچ گونه اقدامی در این خصوص انجام نداده اند خبر داد.

وی در ادامه به بررسی و تصویب ۱۶ طرح شیلاتی، صنعتی، دامپروری، گردشگری و ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه ۱۶ طرح مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که از مهم ترین آن ها می‌توان به تعیین تکلیف پهنه گردشگری تازیان و همچنین مکان یابی جهت احداث ورزشگاه شش هزار نفری در شهر بندرعباس اشاره کرد.

رضایی افزود: سایر طرح ها در حوزه های صنعتی و شیلاتی در شهرستان های بستک، سیریک و بندرلنگه بودند که تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد، اداره امور اراضی استان نسبت به واگذاری های سال های گذشته و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص واگذاری اراضی صورت گرفته در حوزه گردشگری، در جلسه آینده گزارشی ارائه کند.

آرش رضایی در مورد ضرورت افزایش احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح استان، بیان کرد: مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گزارشی از واگذاری های اراضی صورت گرفته در محورهای شمالی، شرقی و غربی استان ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه