English

فرماندهی انتظامی البرز خبر داد:

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت خودرو

سردار سید جعفر حسینی گفت: اعضای باند سرقا لوازم خودرو با اعتراف به 250 فقره سرقت تحویل مراجع قانونی شدند.

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت خودرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز،  سردار سید جعفر حسینی  اظهار داشت:  در پی افزایش سرقت خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران  در بررسی های اولیه خود متوجه شدند سارقان داخل خودرو ابتدا اقدام به سرقت خودرو کرده  و سپس به وسیله خودروی مسروقه به صورت باندی اقدام به سرقت های متعدد داخل خودرو می کنند.

طی انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی  ۲ نفر از سارقان شناسایی شده و  با بررسی سوابق آن ها مشخص شد که  از سارقان حرفه ای خودرو هستند که به تازگی از زندان آزاد شده اند.

سردار حسینی افزود: سارقان دستگیر شده یک مرد و یک زن بوده که  پس از شناسایی مخفیگاه آن ها  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر حرفه ای که اعضای این باند سرقت اموال مسروقه را به او می فروختند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو اعم از ضبط و باند، رینگ و لاستیک و باتری خودرو کشف شد.

جانشین انتظامی استان البرز گفت: متهمان که پس از مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی دیدند، لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره سرقت خودرو و ۲۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

وی تصریح کرد: با تلاش همه مالباختگان  این پرونده شناسایی و متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه