English

امام‌جمعه کرمانشاه:

استان کرمانشاه در مبارزه با کرونا موفق عمل کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا خوب و موفق عمل کرده است و در این زمینه همه مسئولین و مدیران با مدیریت استاندار کرمانشاه پای‌کار آمدند.

استان کرمانشاه در مبارزه با کرونا موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امام‌جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مسائلی که از چند مدت گذشته کشور درگیر آن شده بحث کرونا است که انصافاً استان درزمینهٔ مقابله با شیوع کرونا در کرمانشاه خوب و موفق عمل کرده است و همه مدیران و مسئولین پای‌کار آمدند.

وی در نشست هم‌اندیشی شورای اهل سنت استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و حضور اعضای شورای افتا و ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه برگزار شد، بیان داشت: برای مبارزه با بیماری کرونا انصافاً همه مدیران تلاش کردند و در این زمینه کرمانشاه جزء استان‌های خوب قرار دارد و به برکت همکاری خوب مردم و حضور مسئولین، استان کرمانشاه در این زمینه موفق عمل کرد.

وی بیان داشت: نیروهای نظامی هم در بحث مبارزه با بیماری کرونا خدمات خوبی ارائه کردند و به‌واسطه همین اقدامات و تلاش‌های مدیران استان، همه پای‌کار آمدند.

آیت ا... علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: باید سعی کنیم تا آنجائی که می‌توانیم به مضامین و افق ماه مبارک رمضان نزدیک شویم زیرا فضیلت این ماه بسیار زیاد و ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ادامه داد: خداوند متعال با قرار دادن ماه مبارک رمضان انسان‌ها را دعوت به معرفت و شناخت در مسیر حقیقت و ارزش‌های والای انسانی کرده است.

وی بیان داشت: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که در قرآن کریم اسم آن آورده شده و مهم‌ترین اقدامات در ماه مبارک رمضان معرفت در مسیر حق است لذا اسم ماه مبارک رمضان را باید با تکریم بیاوریم.

آیت ا... علما، گفت: فلسفه وجودی انسان‌ها همان تقوا است که یکی از بهترین راه‌های رسیدن به تقوا، تزکیه نفس مانند انجام اعمالی همچون روزه گرفتن است.

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیران استان در مقابله با کرونا، همچنین یکی از وظایف علما و روحانیون را آگاهی بخشی به جامعه به‌ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: دنیا بافکر جوان کار دارد لذا باید با جهت‌دهی و هدایت فکر جوانان جامعه را به سمت شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر سوق دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی