English

کشف بیش از ۱۵ هزار عدد داروی غیر مجاز در ساوجبلاغ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 15 هزار عدد دارو و قرص غیر مجاز از یک واحد مسکونی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

کشف بیش از 15 هزار عدد داروی غیر مجاز در ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی دارو و قرص غیر مجاز در یک واحد مسکونی در بخش کوهسار شهرستان ساوجبلاغ ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن جا تعداد 15 هزار قرص و داروی غیر مجاز و کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: ارزش داروهای کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ فیض جعفری بیان کرد: در بررسی های تکمیلی کارآگاهان مشخص شد که متهم با بسته بندی این دارو ها در ظروف غیر بهداشتی و زدن لیبل های جعلی اقدام به فروش آن ها به شهروندان می کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت اطلاع از وجود هر نوع کالای مشکوک و قاچاق بلافاصله موضوع را از طریق شماره 110 به ماموران اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه