English

استاندار کرمانشاه:

سلامت انتخابات نتیجه قانونمنداری مجریان، ناظرین و بازرسین است

هوشنگ بازوند گفت: در انتخابات مجلس یازدهم مجموعه وزارت کشور و مجریان استانی با بهره‌گیری از فرآیندهای الکترونیکی، تلاش و اهتمام جدی و رعایت اصول بی‌طرفی و قانون‌مداری عملکرد بسیار مطلوبی را در تحقق شاخص‌های شفافیت و سلامت داشتند.

سلامت انتخابات نتیجه قانونمنداری مجریان، ناظرین و بازرسین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس اعضای ستاد انتخابات کشور و‌ استان‌ها به ریاست وزیر کشور، اظهار داشت: مجریان انتخابات مجلس یازدهم بر اساس شعار بی‌طرفی و‌ قانون‌مداری بسیار مطلوب عمل کردند و امروز تشریح عملکرد نشان داد که صیانت از آرای مردم، بهبود عملکرد و کارایی در اولویت بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: بعد از هر انتخاباتی نشست هم‌اندیشی برای بررسی مشکلات و‌ چالش‌های موجود برگزار و ضمن تشریح عملکرد و آسیب‌شناسی صورت گرفته راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود عملکرد در انتخابات آینده ارائه می‌شود.

بازوند فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: صحت، شفافیت و‌ سلامت ازجمله شاخص‌های مطلوب بود که استفاده از فرآیندهای الکترونیکی و‌ دستگاه‌های احراز هویت سبب شد هیچ‌گونه رأی تکراری یا صندوق ابطالی نداشته باشیم.

این مقام ارشد استان تلاش برای جلب مشارکت بیشتر مردم، اصلاح برخی قوانین انتخابات ازجمله تعیین حدنصاب برای ورود به مجلس را از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست عنوان کرد و افزود: پیشنهاد شد در انتخابات پیش رو در صورت موافقت شورای نگهبان شمارش آراء نیز به‌صورت الکترونیک انجام شود تا در عمل کلیه مراحل انتخابات الکترونیکی برگزار شود.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه شهریورماه در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و‌ اسلام‌آباد غرب دور دوم انتخابات برای معرفی دو نماینده دیگر استان برگزار می‌شود؛ گفت: ضمن تسهیل شرایط برای برگزاری انتخابات به‌یقین خدمتگزاران مردم تعامل مناسبی را با نمایندگان جدید مردم در مجلس یازدهم برای تداوم مسیر پیشرفت و توسعه استان خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه