English

مجتبی قهرمانی مطرح کرد؛

موافقت با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان زندان بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن حضور در زندان مرکزی بندرعباس با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان موافقت کرد.

موافقت با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان  زندان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی دادستان مرکز استان هرمزگان با حضور در زندان بندرعباس ضمن دیدار با جمعی از مددجویان مسائل قضایی آن ها را بررسی و دستورات لازم جهت بهره مندی این مددجویان از تأسیسات قانونی و قضایی را صادر کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید اظهار داشت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان مرکزی بندرعباس اقدامات بسیار خوبی از سوی محاکم قضایی در حال انجام است.

وی با اشاره به سیاست قوه قضائیه در بهره مندی حداکثری مددجویان از تاسیسات قانونی گفت: شاهد تلاش جدی و تعامل مثبت مراجع قضایی و مجموعه زندان بندرعباس در تحقق این امر هستیم.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی استان است و با نگاه رأفت اسلامی درخواست و پرونده های آنان بررسی می شود.

قهرمانی همچنین ضمن هماهنگی با محاکم قضایی، دستوراتی راه گشا به منظور تخفیف و تبدیل قرارهای تأمین ۱۰ نفر از مددجویان زن را صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در ادامه با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان زندان بندرعباس موافقت و زمینه بازگشت آن ها به خانواده و جامعه را فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه