English

آموزشگاه های آزاد کردستان توان تولید روزانه حدود ۱۰ هزار عدد ماسک را دارند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از توان آموزشگاه های استان کردستان برای تولید حدود 10 هزار عدد ماسک و 100 دست البسه بیمارستانی ایزوله بصورت روزانه خبر داد.

آموزشگاه های آزاد کردستان توان تولید روزانه حدود 10 هزار عدد ماسک را دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید جمیل احمدی ظهر امروز دوشنبه با اعلام این خبر، در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: این اقلام شامل 329 هزار عدد ماسک، 11 هزار و 150 دست‌ گان و هشت هزار عدد (چهار هزار جفت) دستکش بود که از اسفند سال گذشته همزمان با شروع بکار ستاد ملی مبارزه با کرونا تولید شده است.

وی با بیان اینکه 10 آموزشگاه‌ در 6 شهرستان این استان در تولید این میزان اقلام مشارکت داشتند، افزود: سنندج با سه آموزشگاه و 138 هزار ماسک و یک هزار و 450 دست گان بیشترین میزان تولید را داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان یادآور شد: هشت آموزشگاه‌ آزاد این استان در کنار 2 مرکز آموزش دولتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با موقعیت شناسی خود نیاز جامعه را تشخیص داده و اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی و البسه بیمارستانی کردند.

احمدی گفت: این مراکز شامل آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای باران قروه، پرنیان شهرستان کامیاران، هنردوخت، ترنج  و باران شهرستان سنندج، جویندگان دانش و مهشید شهرستان بانه و آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای محک شهرستان سقز و مراکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان‌های سقز و مریوان است که روزانه توان تولید حدود 10 هزار عدد ماسک و 100 دست البسه بیمارستانی ایزوله را دارند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان یادآور شد: مواد اولیه مراکز آموزش فنی حرفه‌ای آزاد توسط خیران شهرهای سنندج، بانه، کامیاران، سقز و قروه  و مراکز دولتی نیز از سوی اداره کل تامین شده که روانه مراکز مصرف از جمله بیمارستان‌ها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه