English

سید محمد قلمکاریان خبر داد:

افزایش تعداد واحدهای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از افزایش تعداد واحدهای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم وکم برخوردار خبر داد.

افزایش تعداد واحدهای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد قلمکاریان در دیدار با فرماندار شهرستان  داران اظهار داشت: افزایش تعداد واحدهای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف خدمت به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات آموزشی، مهم ترین اولویت کانون پرورش فکری استان اصفهان است.

وی گفت: همچنین اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق محروم، اولویت نخست کانون پرورش فکری در استان اصفهان است.

قلمکاریان در ادامه به برنامه های پیش بینی شده کانون پرورش فکری مرکز فریدن در سال جدید، اشاره کرد و گفت: احیای هنرهای بومی و بازی های محلی، جایگاه والا و ارزشمندی در کانون پرورش فکری، به ویژه مناطقی همچون شهرستان فریدن دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: راه اندازی واحد سیار(پیک امید) برای اجرای فعالیت هایی مانند قصه گویی، امانت کتاب، امانت اسباب بازی، برگزاری برنامه های مناسبتی و ملی، جهت پوشش آموزشی کودکان و نوجوانان روستاهای شهرستان و با هدف محرومیت زدایی و شناخت استعدادهای برتر صورت می گیرد و نیازمند حمایت های فرمانداری است.

در این نشست، فرماندار شهرستان فریدن با بیان این که ایجاد دسترسی مناسب کودکان و نوجوانان تمام شهرستان، جهت استفاده از فعالیت های فرهنگی، هنری، و ادبی از دغدغه های مهم فرمانداری نیز است، اظهار داشت: از آن‌جایی که ۳۰ روستایی که  در شهرستان فریدن وجود دارد، بیشترین جمعیت این شهرستان را شامل می شوند، برخورداری کودکان و نوجوانان از امکانات آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه