English

محمد علی پیرغیبی خبر داد؛

بررسی وضعیت آب بستک در جلسه شورای شهر

طی جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک و مدیر آب و فاضلاب شهرستان، اولویت های گذر از تنش آبی این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی وضعیت آب بستک در جلسه شورای شهر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد علی پیرغیبی مدیر آب و فاضلاب شهرستان بستک در این جلسه ضمن تشریح برنامه های آبفا پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، گفت: این شهرستان به دلیل شرایط خاص اقلیمی و مواجه بودن با تنش آبی در آستانه فصل تابستان با مشکلاتی روبرو می باشد که رفع آن نیازمند همکاری همه جانبه است.

وی با بیان اینکه امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، مصرف آب افزایش یافته است، خاطرنشان کرد، این شرایط و همچنین وضعیت آبی شهرستان، اهمیت برنامه ریزی برای مدیریت مصرف در بستک را بیش از پیش افزایش داده است.

پیرغیبی ادامه داد، در همین راستا امور آب و فاضلاب شهرستان بستک اولویت هایی را برای گذر از تنش آبی پیش بینی کرده است تا مشترکین با چالش کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به طرح های بلند مدت شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان برای گذر این شهرستان از وضعیت تنش آبی، افزود: شهرستان بستک یکی از اولویت های آبفا هرمزگان در تأمین آب مورد نیاز مشترکین است که در مرحله اول عوامل تنش زای آب بررسی و راهکارهای گذر از آن نیز پیش بینی و منعکس شده است.

 مدیر آب و فاضلاب شهرستان بستک ابراز امیدواری کرد، مجموع  اقدامات آبفا بتواند این شهرستان را به نقطه مطلوب تأمین و توزیع آب نزدیک تر کنند.

پیرغیبی همچنین با قدردانی از همکاری و دغدغه شورای اسلامی شهر بستک در تأمین و مدیریت مصرف آب افزود: شورای اسلامی و شهرداری بستک با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند در فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب همکاری های مؤثری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه