English

سخنگوی شورای نگهبان خبرداد؛

مهر تایید بر صحت انتخابات حوزه مرکزی بندرعباس

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقی مانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد.

مهر تایید بر صحت انتخابات حوزه مرکزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان این حوزه‌های انتخابیه را شامل بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر، نور، محمودآباد، جهرم، خفر و صومعه‌سرا برشمرد و افزود: ما نتیجه این چهار حوزه را به علت گزارش‌ها و شکایت‌هایی که دریافت شده بود اعلام نکرده بودیم و ناچار شدیم که بازرسانی را به هر یک از این حوزه‌ها اعزام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در برخی از این حوزه‌ها حتی بازرسان، یک بار گزارششان را ارائه کردند و لازم بود که دوباره بازرسان دیگری را اعزام کنیم که این کار در هفته گذشته انجام شد و بازرسان گزارششان را ارائه کردند که در نهایت صحت انتخابات در این حوزه‌های باقیمانده به تأیید رسید.

کدخدایی در پایان افزود: با اعلام صحت انتخابات در این چهار حوزه انتخابیه، نتایج کلی انتخابات در همه حوزه‌ها اعلام شد و دیگر حوزه‌ای باقی نمانده است، مگر حوزه‌های انتخابیه مربوط به مرحله دوم انتخابات که گزارش آن را بعداً به مردم اعلام خواهیم کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمدی

    یک انتخابات و این همه چالش ، اگر فرماندار بندرعباس تجربه. انتخاباتی داشت کار به اینجا کشیده نمیشد ، مدیریت چیزی نیست که هرکسی برکرسی آن بنشیند ، ساعت دوازده یه تعداد آرا بده بیرون ساعت چهار صبح یه تعداد دیگه. تمام این همه هجمه بین مردم و هوادارا ازبی تجربه گی و بی مدیریتی فرماندار بود .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی