English

حمید لطف‌اللهیان:

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست

شهردار اردبیل گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و هر اقدام اجرایی و غیر اجرایی بدون مشارکت و همراهی شهروندان اثرات ناچیزی به همراه خواهد داشت.

 اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و هر اقدام اجرایی و غیر اجرایی بدون مشارکت و همراهی شهروندان اثرات ناچیزی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مراجعه شهروندان با توجه به گستردگی خدمات شهرداری همواره در شهرداری اردبیل وجود دارد و همانطور که همکاران ما بایستی با رعایت موازین ایمنی و بهداشتی پاسخگوی شهروندان باشند؛ از شهروندان نیز درخواست داریم از مراجعه‌های غیرضروری بپرهیزند.

وی تاکید کرد: از رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از پذیرش مسافر بیشتر امتناع کنند و برحسب پروتکل ابلاغ شده خدمات ارائه دهند.

**افزایش اکیپ‌های نظارت، گشت و کنترل

شهردار اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های نظارت، گشت و کنترل در حوزه حمل و نقل عمومی با هدف رعایت کردن فاصله اجتماعی زیاد شده است، همچنین لازم است تا مشابه این اقدامات در آرامستان ها نیز رعایت شود و از شهروندان استدعا داریم در این مکان‌ها تجمع بیش از حد نداشته باشند.

**کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل

لطف اللهیان مطرح کرد: امسال استثنائاً به جهت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از شهروندان و کسبه‌ها برای اولین بار شهرداری اردبیل در مطالبات خود ۴۰ درصد کاهش خواهد داد و درصدد هستیم تا به زودی این طرح اجرایی شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: شرایط نحوه وصول عوارض 50 درصد نقد و مابقی در 5 قسط سررسید آخرین چک بیستم مردادماه سال 99 خواهد بود که عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند کسب و پیشه سالهای قبل و جاری، جرایم ماده صد، تمامی عوارض بها خدمات مسکونی و تجاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری عوارض تفکیک و نقل وانتقال، بخشودگی جرایم سالهای قبل خودرو وخواهد بود که تمامی ادارات دولتی، بانکها و موسسات خصوصی می توانند از این تسهیلات بهره بگیرند.

وی گفت: این کاهش به استثنا اجاره بها مستغلات شهرداری، عوارض مربوط به ارزش افزوده کارخانجات و هزینه های حفاری و آماده سازی تمامی مطالبات شهرداری را شامل می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه