English

تشریح برنامه‌های فرهنگی تبلیغی ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین‌

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان ویژه برنامه های ۲۹فروردین سالروز حماسه آفرینی های نیروی زمینی و ناوشکن های سهند، سبلان و ناوموشک انداز جوشن را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های فرهنگی تبلیغی ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین‌

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی های نیروی زمینی و ناوشکن های سهند وسبلان وناو موشک انداز جوشن، مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا در استان هرمزگان حجت السلام حمید بهارلو، ویژه برنامه های فرهنگی عقیدتی سیاسی های ارتش، مستقر در استان هرمزگان را تشریح کرد، و گفت: روز ارتش، یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

حجت السلام حمید بهارلو، اذعان داشت:  آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش ج.ا.امستقر در استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن این روز بزرگ، افزود: باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا، جهت گیری برنامه ها بر این منوال بود که شور و اهمیت برگزاری مراسم ۲۹ فروردین از شکوه و جلال خود نیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تبلیغات میدانی در سطح شهرک های مسکونی، اماکن و معابر شهر بندرعباس، برنامه های متنوع در بستر فضای مجازی از جمله اجرای برنامه ها و مسابقات با عنوان جشنواره های مجازی ۲۹ فروردین، در مجموعه یگان های ارتش ج.ا.ا مستقر در استان هرمزگان برگزار شود.

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم، گفت:  این کوچکترین اقدامی است تا بتوانیم در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی قدم های استواری برداریم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه شوق و مشارکت خانواده ها، جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی ستودنی است، خاطرنشان کرد:  شکل و ساختار برنامه‌ها به گونه‌ای است که عمده فعالیت‌های فرهنگی با همت خانواده پرسنل ارتش انجام می‌شود تا انسجام و همدلی در جامعه نیز نمود بیشتری داشته باشد.

شایان ذکر است؛ محفل انس با قرآن بصورت زنده، برگزاری جشنواره های ادبی بصورت مجازی، برگزاری جشنواره های هنری تئاتر و سرود ویژه خانواده بصورت مجازی، تجدید و میثاق عهد با آرمان های شهدا در جوار شهید گمنام تدفین شده در شهرک سازمانی ولیعصر(عج)، تهیه ۱۰۰ بسته حمایتی غذایی جهت توزیع میان نیازمندان و مستمندان در سطح شهر بندر عباس و برگزاری ویژه برنامه جشن سالروز ارتش ج.ا.ا بصورت زنده در صفحه کانال ها ی فضای مجازی گوشه ای از برنامه ها به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه