English

دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان ۳۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی تولید کردند

مسوول فرهنگسازی بسیج دانشجویی حوزه شهید تعریف دانشگاه کردستان گفت: به همت دانشجویان جهادگر تاکنون 30 هزار لیتر آب ژاول تولید و 19 هزار لیتر آن در مناطق حاشیه نشین شهری توزیع شده است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان 30 هزار لیتر مایع ضدعفونی تولید کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سینا دهقان با بیان این مطلب اظهار داشت: در این حرکت جهادی در اولین گام، دانشجویان بسیجی کارضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات محروم شهرهای سنندج، سقز، بانه و قروه را انجام دادند.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی حوزه شهید تعریف دانشگاه کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون 65 دانشجوی بسیجی در کارگاه تولید مایع ضدعفونی کننده در سه شیفت مشغول بکار هستند، افزود: تاکنون 30 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده تولید و 19 هزار لیتر آن در محلات نایسر، تقتقان، دوشان، آساوله، فرجه، عباس‌آباد، قشلاق، حاجی آباد، بهاران و قرادیان توزیع شده است.

دهقان یادآور شد: این مایع ضد عفونی کننده در میان اهالی روستاهای غار، سراب حاجی پموق و چخماق دره و شهرستان های سقز، بانه و قروه هم توزیع شده است.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی حوزه شهید تعریف دانشگاه کردستان در ادامه به فراخوان برای دعوت از جهادگران بسیجی برای حضور در این اقدام نوعدوستانه اشاره کرد و گفت: با توجه به انتشار بیماری همه‌گیر  ویروس کرونا در کشور و شیوع گسترده آن بین مردم، این بار و در این عرصه هم اولین کسانی که برای مقابله با این بیماری پای در گود گذاشتند کسانی نبودند جز همان مسلمانان انقلابی و پیروان حقیقی مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای که آن‌گونه که در این مکتب آموخته‌اند راه زندگی دنیوی و سعادت اخروی را در تکلیف‌مداری، خدمت مخلصانه به خلق، مبارزه با استکبار و در ایمان و عمل صالح می‌بینند.

دهقان تاکید کرد: اینان همان بسیجیانی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و گام نخست تمدن سازی اسلامی را برداشتند و در هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم‌های مستکبر و متجاوز عالم از انقلاب، نظام و ملت خود دفاع کردند.

وی گفت: اکنون در شرایط حاضر که شیپور جنگ سلامت نیز نواخته شده، همین انسان های اهل مجاهدت و از خودگذشتگی و عاشق خدمت و جهاد (در عرصه‌های گوناگون) اولین کسانی بودند که در اقصی نقاط کشور به میدان مقابله و مبارزه با تهدیدات حوزه‌ سلامت و ارائه‌ خدمت و کمک ایثارگرانه به مردم آمدند.

دهقان یادآور شد: اینک که در استان، بسیجیان از اقوام مختلف، از استان‌های گوناگون و از همه‌ مذاهب اسلامی و از بسیاری از اقشار، باز هم پای در گود مبارزه و خدمت بی‌چشم‌داشت نهاده‌ و عرصه‌ای را بنا کرده‌اند که می‌تواند سنجه‌ای برای خودمان و همه‌ مدعیان باشد.

وی اضافه کرد: جهادگران از همه‌ مشتاقان در این استان برای شرکت در این حرکت دعوت خود را تقدیم می‌دارند؛ دعوتی همگانی برای کمک‌رسانی به ساکنان مناطق مختلف و اعلام می‌دارند که فضا برای حضور مشتاقان از همه‌ اقشار جامعه فراهم است و بانیان این حرکت، مشتاقانه پذیرای حضور پر شور جهادی و انقلابی شما مردم خدوم هستند.

وی اظهار داشت: مطمئن هستیم که مانند همیشه به این دعوت‌ها توسط عموم مردم پاسخ داده خواهد شد، نه توسط افرادی با بیشترین ادعاها و فضاسازی‌ها و کم‌ترین خدمت مخلصانه که همواره از احساسات و شرایط و پیشامدهای مختلف (مخصوصا از نوع ناگوار آن) با کتمان حقایق یا وارونمایی آنها در راستای مطامع و هواهای نفسانی خود و افکار و جهت‌گیری‌های باطلشان سوءاستفاده کرده‌اند؛ اینان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که برای روح، فکر و احوال جامعه به مراتب از کرونا برای جسم خطرناک‌تر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه