English

محمد پورداود خبر داد:

برگزاری مجازی کلاس های درس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به شیوع کرونا ویروس همدان از برگزاری مجازی کلاس های درس همدان خبر داد.

برگزاری مجازی کلاس های درس همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به برگزاری مجازی کلاس های درس، گفت:  در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان، مدیران مدارس از طریق سامانه سناد یکی از پیام‌رسان‌های داخلی مانند بله، گپ، آی گپ، سروش و روبیکا را به معلمان و دانش آموزان برای آموزش مجازی اعلام می‌کند.

وی افزود:مقدمات لازم برای راه‌اندازی شبکه شاد و بهره‌مندی معلمان و دانش‌آموزان استان فراهم شده و از شنبه ۱۶ فروردین کلاس‌های درس به صورت مجازی و همزمان با سراسر کشور دایر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های کلاسی بر اساس اطلاعات سامانه سناد از قبل در پیام‌رسان انتخابی توسط مدیر مدرسه  شکل گرفته و همه دانش آموزان یک کلاس در آن گروه عضو هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آموزش‌های مجازی در حوزه سلامت نیز توسط این اداره کل انجام می‌شود، گفت: نکات آموزشی و اصول بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در سایت آموزش و پرورش استان همدان، برای استفاده دانش‌آموزان قرار گرفته است.

پورداود افزود: در حوزه پرورشی نیز مشاوره خانواده در ۱۹ مرکز مشاوره استان به صورت تلفنی ارائه می‌شود و والدین می‌توانند با تماس با مراکز مشاوره، اطلاعات لازم را دریافت کنند.

به گفته وی آموزش مجازی از روزهای آغارین اسفندماه آغاز شده و معلمان در فضای مجازی و یا به صورت تلفنی، آموزش دروس را انجام می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه