English

انسداد و بسته شدن محور منطقه گردشگری اورامان در روزهای آخر تعطیلات

فرماندار سروآباد با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان سروآباد گفت: محور منطقه اورامان در روزهای 12 و13 فروردین ماه بسته خواهد بود.

انسداد و بسته شدن محور منطقه گردشگری اورامان در روزهای آخر تعطیلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامیار میرزایی پیش از ظهر امروز یکشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال این ویروس ستاد مقابله با کرونا شهرستان تصمیم به مسدود کردن این محور در روزهای 12 و 13 فروردین گرفت.

وی اضافه کرد:‌ این تصمیم در دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان سروآباد در سال 99 اتخاذ شد و در روزهای یاد شده مسیر توسط نیروهای راهداری و پلیس راه مسدود خواهد شد و از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری می‌شود.

فرماندار سروآباد یادآور شد: محور منطقه اورامان به لحاظ داشتن طبیعت زیبا و بکر هر ساله بویژه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است ولی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجازه حضور به هیچ مهمان، گردشگر و مسافری در این منطقه داده نخواهد شد.

وی افزود: طی یک ماه اخیر در ادامه اقدامات مستمر ستاد مقابله با کرونای شهرستان و ممانعت از گسترش شیوع این ویروس و اجرایی نمودن و بومی سازی طرع تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال ویروس،  اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

میرزایی تاکید کرد: استقرار تیم های کنترلی در ورودی شهر سروآباد و اورامان، عدم برگزاری تجمع ها و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح شهرستان از بامداد جمعه هشتم فروردین از جمله این اقدامات است که همچنان ادامه دارد.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مستلزم رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه است، گفت: مردم با فرهنگ و مرزدار شهرستان نسبت به رعایت دستور مراجع بهداشتی،  انتظامی و ذیصلاح توجه لازم را داشته باشند و در این ایام از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند تا به یاری خداوند متعال کرونا را شکست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه