English

فرماندار ویژه شهرستان سقز خبر داد:

تشدید اقدامات کنترلی ورود و خروج مسافران در شهرستان سقز

فرماندار ویژه سقز از تشدید اقدامات کنترلی در راستای ورود و خروج مسافران در ورودی های شهر سقز خبر داد.

تشدید اقدامات کنترلی ورود و خروج مسافران در شهرستان سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامیل کریمیان پیش از ظهر امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از روز برابر اقدامات گذشته، ورود هرگونه مسافر و افراد غیر سقزی به شهرستان ممنوع و این موضوع با همکاری نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به شدت اجرا و پیگیری می‌شود.

فرماندار ویژه سقز از کنترل و مسدود شدن ورودی های شهر سقز به طور کامل و ممنوعیت ورود مسافر به سقز خبر داد و گفت: خانه امن ترین مکان برای دوری از ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن است بنابراین مردم در خانه بمانند و از عبور و مرور غیرضروری در شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه چون این تمهیدات در شهرهای اطراف هم پابرجاست به شهروندان سقزی توصیه کرد از مسافرت به شهرهای همجوار و خروج از شهر پرهیز کنند و با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در منزل با این ویرووس منحوس مبارزه کنند.

کریمیان تاکید کرد: کسانی که الان در مسافرت بسر می‌برند، سریعا به شهر محل اقامت خود برگردند و کسانی هم که در محل سکونت خود هستند برای سفر تصمیم نگیرند و کماکان تا نابودی این ویروس کشنده در خانه بمانند.

وی خطاب به مسافرانی که در طول مسیر بازگشت به شهرهای محل اقامت خود هستند، گفت: کسانی که در حال مسافرت هستند باید بدون ورود به شهرهای همچون سقز در مسیرهای کنارگذر و کمربندی به مقصد اصلی حرکت کنند.

فرماندار ویژه سقز یادآور شد: امروز در ورودی‌های این شهرستان، اکیپ‌هایی از نیروهای نظامی و انتظامی و هلال احمر مستقر و حضور داشتند که امید است این رویه تا پایان نابودی ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه