English

رییس جمعیت هلال احمر رزن خبر داد:

غربالگری و تب سنجی نیروهای هلال احمر رزن/ اهدا ۳ هزار ماسک توسط یک خیر رزنی

رییس جمعیت هلال احمر رزن با اشاره به اهدای 3 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط یک خیر رزنی، از بازرسی ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر خبر داد.

غربالگری و تب سنجی نیروهای هلال احمر رزن/ اهدا 3 هزار ماسک توسط یک خیر رزنی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی صالحی، رییس جمعیت هلال احمر رزن با اشاره به اهدای 3 هزار ماسک یکی از خیران رزنی، عنوان کرد: گفت: طرح غربالگری تب در مبادی ورودی شهر رزن از جمله ایستگاه  مستقر در پلیس راه رزن - قزوین و ورودی شهرستان درگزین در حال اجرا است و تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر در این ۲ ایستگاه غربالگری شدند.

وی افزود: یک خیر سه هزار عدد ماسک و یک بطری ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده را با هدف حفظ سلامت نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر به این نهاد مردمی اهدا کرد.

وی با بیان اینکه ایستگاه بازرسی سلامت واقع در ورودی شهر درگزین بیشترین فرد دارای علامت تب بالا را شناسایی و به  مراکز درمانی ارجاع داده است، گفت: علت بالا بودن آمار شناسایی در این ایستگاه را مهاجرت شمار زیادی از روستاییان رزن و درگزین به قم و بازگشت آنها به این شهر در نوروز برای دیدار اقوام عنوان کرد.

رییس جمعیت هلال احمر رزن ادامه داد: همچنین در سه راهی کاج، یک مسیر انحرافی برای کسانی وجود دارد که می‌خواهند به‌طور مستقیم از اتوبان ساوه وارد رزن شوند بنابراین میزان ورودی از این مسیر بالا است.

صالحی بیان کرد: نجاتگران پایگاه سردرود برای اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا در پلیس راه رزن - قزوین مستقر هستند و خوابگاهی برای آنها در نزدیکی پلیس راه پیش بینی شده تا علاوه بر غربالگری در صورت بروز سوانح جاده ای بتوانند به سانحه دیدگان نیز خدمات رسانی کنند.

۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر از ابتدای اجرای طرح غربالگری تا کنون توسط تیم‌های هلال احمر در ورودی‌های استان همدان پایش شدند.

در جریان این غربالگری ها ۲۵۳ فرد دارای علائم کرونا از جمله تب شناسایی شدند و از این تعداد ۳۵ تن به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که بیشترین میزان با ۱۹ نفر مربوط به ورودی شهر درگزین است.

طبق گزارش روز گذشته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹ هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی