English

جدال انسانیت با ویروس منحوس؛

کارخانه اکسیژن سفیدکوه خرم آباد به بیماران کرونایی اکسیژن رایگان می‌دهد

مدیرعامل کارخانه اکسیژن سفیدکوه خرم آباد، گفت: این کارخانه اکسیژن طبی بیماران کرونایی و سایر بیماران نیازمند را به صورت رایگان تامین می‌کند.

کارخانه اکسیژن سفیدکوه خرم آباد به بیماران کرونایی اکسیژن رایگان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمدرضا جمشیدی، گفت: کارخانه اکسیژن سفیدکوه خرم آباد به بیماران کرونایی و سایر بیماران نیازمند، اکسیژن رایگان تحویل می‌دهد.

وی، تصریح کرد: پس از شیوع کرونا در لرستان، مقرر کردیم تا اکسیژن طبی مورد نیاز بیماران کرونایی در این شرکت به صورت رایگان تامین شده و به نیازمندان تحویل شود.

جمشیدی، افزود: از زمان آغاز بکار کارخانه اکسیژن سفیدکوه در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد، یکی از اقدامات صورت گرفته، تامین اکسیژن طبی مورد نیاز جانبازان، معلولان و نیازمندان بستری در منزل، به صورت رایگان بوده که امیدواریم رضایت الهی را در پی داشته باشد.

مدیرعامل کارخانه اکسیژن سفیدکوه خرم آباد، ادامه داد: روزانه حدود 20 مراجعه کننده جهت دریافت اکسیژن رایگان پذیرش می‌شوند که در پذیرش تعداد بیش از این نیز محدودیتی نداریم و استقبال می‌کنیم.

*از ارائه خدمت رایگان به بیماران نیازمند خرسندیم

او، تاکید کرد: اکسیژن به عنوان یک عنصر حیاتی می‌تواند در نجات جان بیماران نقش تعیین کننده داشته باشد، لذا با توجه به شیوع کرونا در لرستان و نیاز مضاعف مبتلایان این ویروس خطرناک به اکسیژن طبی، خرسندیم که نقشی هرچند کوچک در خدمت به جامعه بشری ایفا کرده و می‌کنیم.

بخش بیماران کرونا بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش

محمدرضا جمشیدی، گفت: امیدوارم با همکاری عموم مردم و اقدامات جامعه پزشکی کشور، هرچه زودتر شاهد ریشه‌کنی ویروس کرونا باشیم اما، تا ریشه‌کنی این ویروس خطرناک، از همه کسانی که می‌توانند با خدمات رایگان خود نقشی در رفع این بحران جهانی داشته باشند تقاضا دارم به کمک مردم نیازمند بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی