English

کاهش ۶۰ درصدی درآمد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهرداری کرمانشاه از کاهش شدید تقاضای سفر با تاکسی و اتوبوس و درنتیجه کاهش درآمد تاکسیرانان و اتوبوس‌رانان کرمانشاهی در پی شیوع کرونا ویروس خبر داد.

کاهش 60 درصدی درآمد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با تأکید بر سلامت‌محور بودن سفرهای ضروری درون‌شهری کرمانشاه در مقابله با ویروس کرونا در کرمانشاه، گفت: با شیوع و اوج گرفتن اپیدمی ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای سفرها درون‌شهری حداقل 60 درصد درآمد ناوگان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه را کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش مسافران و کمبود درآمد موجب بروز مشکلاتی برای این قشر شده است، افزود: بعضی رانندگان تاکسی دارای خودروهای اقساطی بوده و با کمبود درآمد و کاهش مسافر با معضلاتی روبه‌رو می‌شوند.

سلیمانی تأکید کرد: با کاهش حدود ۶۰ درصدی تعداد مسافران در حمل‌ونقل عمومی مجبور به غیرفعال کردن بیش از 50 درصد از ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح شهر شدیم اما کماکان رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی از کاهش درآمد خود گله‌مند هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی کرمانشاه افزود: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث بر هم خوردن نظم کاری و حتی زندگی فردی رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شده است، ولی باوجوداین رانندگان به ضدعفونی کردن مکرر تاکسی خود می‌پردازند و ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه‌ها و ناوگان اتوبوس‌رانی نیز بعد از هر سرویس درون‌شهری در روز انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه