English

سرپرست فرمانداری بانه اعلام کرد:

جلوگیری از ورود خودروهای مسافران تا اطلاع ثانوی

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه از محدودیت وجلوگیری از تردد خودروهای مسافران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

جلوگیری از ورود خودروهای مسافران تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد امین زاده بعد از ظهر امروز پنجشنبه با اعلام این خبر  اظهار داشت: اعمال محدودیت برای جلوگیری از تردد خودروهایی با پلاک دیگر شهرهای کشور برای ورود به بانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با اشاره به اینکه این محدودیت تردد شامل خودروهای حامل مواد غذایی، دارویی و سوخت نمی‌شود افزود: اعمال محدودیت تردد خودروها در مسیر جاده سورین و شوی روز جمعه نیز انجام می‌شود ضمن اینکه مسیرهای بانه - سقز، بانه - مریوان و بانه به سردشت نیز با کمک پلیس مسدود شده و تنها خودروهای پلاک بانه اجازه تردد دارند.

امین زاده با بیان اینکه علاوه بر محدودیت تردد خودروها در مسیر بانه - سقز، تست سلامت و تب سنجی نیز از سرنشینان خودروها انجام و خودروهای عبوری ضدعفونی می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به تجمع بالای شهروندان در بنگاه های معاملاتی زمین و خودرو،  با مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا تمام این اماکن تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه تاکید کرد: تلاش برای پیشگیری از شیوع این ویروس ادامه دارد و در این راستا همه مراکز عرضه مرغ زنده نیز تعطیل شده و در صورت تخلف با متخلفن طبق قانون برخورد خواهد شد.

امین زاده با بیان اینکه همه فعالیت های بیمارستان رازی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، گفت: بیمارستان رازی کاملا تخلیه و به بیماران کرونایی و بیمارانی که علائم این بیماری را دارند، اختصاص یافت.

وی افزود: با واحدهای متخلف در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخورد شده و واحدهای متخلف نیز پلمب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه