English

مرتضی رئیسی حسنلنگی خبر داد؛

انجام خدمات آموزش و پرورش هرمزگان به صورت الکترونیک

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از الکترونیکی شدن فعالیت های آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد.

انجام خدمات آموزش و پرورش هرمزگان به صورت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن، گفت: با توجه به مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تأکید بر عدم خروج خانواده از منزل و همچنین پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی، تمام فعالیت حوزه‌ های ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به صورت خدمات الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای این منظور بستر سازی برای راه اندازی میز خدمت مجازی با پوشش کامل فعالیت‌ها شروع شده بود که اکنون این خدمت در مسیر سلامت شهروندان و فرهنگیان فراهم شده است.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات انواع فعالیت‌های اداری به صورت مجازی فراهم شده است، بهترین راه برای جلوگیری از انتشار ویروس و سلامت بیشتر، پاسخگویی ارباب رجوع از طریق مسیر مجازی است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرهنگیان و همشهریان می‌توانند در ساعات اداری مطابق جدول ذیل با ورود به قسمت‌های مختلف سامانه ستادی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، نسبت به انجام امورات اداری خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

شهروندان می توانند برای انجام امورات اداری خود می توانند به این آدرس سایت زیر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه