English

هاشم امینی:

آبرسانی پایدار به روستاییان از اولویت شرکت آبفا اصفهان است

مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آبرسانی پایدار به روستاییان از اولویت آبفا اصفهان است.

آبرسانی پایدار به روستاییان از اولویت شرکت آبفا اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی در مراسم معارفه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: در سال های اخیر به رغم چالش های موجود، آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین گردید، بدین ترتیب هم اکنون تامین پایدار آب شرب روستاییان یکی از اولویت های شرکت یکپارچه آب وفاضلاب استان اصفهان است.

وی خطاب به همه کارکنان شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: همه باید با در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون همدلی، وحدت، همکاری و تعامل اقدام به انجام وظایف محوله نمایند تا این شرکت از لحاظ خدمات رسانی به مردم  همچنان پیشرو در صنعت آبفا  در کشور باقی بماند.

مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره برداری قرار دارد و در حالی که طرح های توسعه ای در بخش فاضلاب در استان باید با قوت ادامه یابد ، بهره برداری علمی و اصولی از تاسیسات در این بخش  نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 امینی  با بیان اینکه از لحاظ مالی شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان مبتنی بر قانون تجارت اداره می شود اظهار داشت: این امر موجب می شود که شرکت از انضباط مالی مناسبی برخودار و از لجام گسیختگی کاملا به دور باشد.

وی با تاکید بر ضرورت انگیزه کارکنان به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم، تصریح کرد: کارکنان باید با انگیزه بالا درصدد ارتقا خدمات شرکت به جمعیت روستایی و شهری در استان اصفهان باشند چرا که رضایت مشترکین هدف نهایی است.

مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان کنترل کیفی آب و فاضلاب را در ارتقا سلامت و بهداشت عمومی مردم ضروری خواند و بیان داشت: باید با حساسیت و با استفاده از تمام ظرفیت ها و تجهیزات کنترل و پایش کیفی آب و پساب به طور  مستمر در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی ، سطح سلامت و بهداشت مردم ارتقا یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه