English

در جایگاه های سوخت از دستکش استفاده کنید

برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رانندگان ملزم به استفاده از دستکش در جایگاه های سوخت شدند.

در جایگاه های سوخت از دستکش استفاده کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز،  رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گفت: پرکردن باک بنزین توسط افرادی که در جایگاه ها حضور دارند مشکلاتی را به وجود می آورد و لازم است که رانندگان خود این کار را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که نیروهای جایگاه های اقدام به پرکردن بنزین کنند ازدحام در جایگاه‌ها به وجود می‌ آید و سرایت آلودگی به سایر افراد دیگر نیز دور از انتظار نخواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه رانندگان می توانند دستکش به همراه داشته باشند و البته در برخی جایگاه‌ ها دستکش وجود دارد، اظهار داشت: حتی المقدور رانندگانی که به جایگاه مراجعه می‌ کنند دستکش به همراه داشته باشند و پس از سوختگیری آن را در سطل‌ های زباله‌ کنار جایگاه بیندازند.

وی همچنین گفت که کمبود نیرو و ایجاد بارترافیکی در جایگاهها از دلایل عدم امکان سوختگیری خودروها توسط کارکنان جایگاهها است.

این در حالی است که طبق اعلام مسئولان مقرر گردید که سوختگیری خودروها صرفا توسط عوامل جایگاه های سوخت باید انجام شود.استان البرز ۶۹ جایگاه بنزین و ۵۲ جایگاه سی. ان.جی دارد.میزان مصرف بنزین البرزی‌ها از ابتدای اسفند ماه تا ۱۶ همین ماه در مقایسه با سال گذشته با ۳۰ درصد کاهش مواجه شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه