English

در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا؛

کاهش مجدد ساعت کاری ادارات کردستان از هفته آینده

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان از کاهش مجدد ساعت کاری ادارات این استان در هفته آینده 17 تا 22 اسفند به منظور پیشگیری از گسترش کرونا خبر داد.

کاهش مجدد ساعت کاری ادارات کردستان از هفته آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، خالد جعفری ظهر امروز پنجشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای تفویض اختیارات هیات دولت به استانداران و به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان ادارات و خانواده آنان ساعت کاری ادارات از شنبه 17 اسفند تا چهارشنبه 22 اسفند سال 98 ساعت 8 تا 13 و در روز پنجشنبه 8 تا 12 خواهد بود.  

وی افزود: در هفته پیش رو کلیه ماموریت های اداری غیرضروری (درون و برون استانی) و جلسات غیر ضروری و همچنین مرخصی مدیران دستگاه های اجرایی (در صورت ضرورت با هماهنگی قبلی استانداری) لغو است.  

جعفری اضافه کرد: در این هفته بخشنامه شماره 724555 مورخ 98/12/12 سازمان اداری و استخدامی و امکان دورکاری یا مرخصی، با اولویت بانوان باردار و دارای فرزند خردسال، جانبازان شیمیایی، کارکنان دارای بیماری های زمینه ای، حاد، مزمن، تنفسی و سرماخوردگی قابل اجرا می باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان یادآور شد: ساعت کاری بانک های سطح استان بر اساس ساعات اعلام شده توسط شورای عالی بانک ها و ساعت کار کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی کماکان با نظر مدیر واحد مربوطه خواهد بود.  

جعفری تاکید کرد: ادارات شهرستان سقز به جز دستگاه های خدمات رسان، روز شنبه 98/12/17 تعطیل و در سایر ایام با نظر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با اعلام فرماندار سقز خواهد بود.  

شب گذشته مدیریت بحران استان کردستان نیز با حضور استاندار این استان تشکیل جلسه داده بود که در نتیجه بررسی های مختلف اعضا مصوب شد تا واحدهای تولیدی که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت که در زمان حاضر در استان اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده می نمایند، از یارانه دولتی بهره مند ‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه