English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

تشکیل کمیته ویژه نظارت عملکرد مقابله با کرونا در کرمانشاه

هوشنگ بازوند گفت: کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل می‌شود و مصادیق این مصوبه‌ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

تشکیل کمیته ویژه نظارت عملکرد مقابله با کرونا در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس، اظهار داشت: از همه پزشکان و پرستاران ایثارگر و پرتلاش که در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی بیان داشت: از مدیریت و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به لحاظ اتخاذ تمهیدات لازم و اقدامات مؤثر در مقابله با کرونا در کرمانشاه سپاسگزارم.

مقام عالی استان افزود: کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل و مصادیق این مصوبه‌ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

بازوند گفت: همه موظف به رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستند و همه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی، نهادهای خدماتی و مردم باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنند زیرا ما باهم می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک کرده‌اند و همه باهم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر می‌کنم.

بازوند تصریح کرد: به‌یقین مشارکت مردمی سبب شده که امروز وضعیت پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استان‌ها مناسب‌تر است.

وی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند.

برای تأمین اقلام بهداشتی کلیه ظرفیت‌های استان را پای‌کار آورده‌ایم

همچنین در این جلسه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز گفت: برای تأمین اقلام بهداشتی و امکانات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه کلیه ظرفیت‌های استان را پای‌کار آورده‌ایم.

وی افزود: برای افزایش سطح تولید باید تلاش شود که موانع تولیدکنندگان مواد بهداشتی رفع و برداشته و شبکه توزیع اقلام بهداشتی مقابله با کرونا نیز ساماندهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه