English

محمد بختیار خلیقی:

کردستانی ها نگران موجودی کالاهای اساسی در استان نباشند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و بیش از نیاز استان این کالاها در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

کردستانی ها نگران موجودی کالاهای اساسی در استان نباشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدبختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار داشت: بیش از نیاز استان کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت و غیره در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و کالاهای مورد نیاز توسط شرکت غله و پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی شده است.

 خلیقی در ادامه افزود:  در زمینه توزیع کالاهای اساسی نیز هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌های صنفی انجام شده و کالاها بدون هیچ مشکلی در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: میوه شب عید هم به میزان کافی خریداری شده و در چهار انبار در سطح استان ذخیره‌سازی شده است.

خلیقی با اشاره به اینکه بیش از 423 تن آرد و 486 تن برنج تایلندی در استان موجود است، گفت: در تامین توزیع کالاهای اساسی برای این ایام یک‌هزار و 300 تن برنج 1121 و 600 تن شکر تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: 220 تن گوشت منجمد طرح معیشتی و 220 تن مرغ منجمد هم برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مجموع در بحث تامین کالاهای اساسی بیش از نیاز استان در انبارها ذخیره‌سازی شده و قطعا کوچکترین مشکلی در این حوزه نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه