English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ایجاد جریان دانش واحدهای اقتصادی موثر است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی خبره دانشگاه‌ها درایجاد جریان دانش در واحدهای اقتصادی استان موثر است.

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ایجاد جریان دانش واحدهای اقتصادی موثر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ابراز امیدواری کرد: در کنار تمرکز بر حضور نخبگان با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی خبره دانشگاه‌ها جریان دانش در واحدهای اقتصادی استان ایجاد شود.

 وی ایجاد ارتباطی منسجم بین بخش مولد کشور و بدنه فرهنگی و اجتماعی به واسطه بخش علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها را در این زمینه مهم ارزیابی نمود و با اشاره به اهمیت آینده پژوهی افزود: آینده پژوهی مناسب و رشد متوازن تمامی ارکان جامعه با یکدیگر در ایجاد اقتصادی مولد و قوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان فقر دانشی و عملیاتی در واحدهای صنعتی استان را موجب عدم قوام سازمان‌ها دانست و از تلاش اتاق بازرگانی اصفهان برای ایجاد سازوکار رفع این نقیصه خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از شروع فاز عملیاتی اقدامات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و انعقاد قراردادهای مشترک همکاری بین صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی استان در جریان برگزاری اولین چالش فناوری با عنوان فابام در حوزه های فنی و مهندسی خبر داد.

پیام نجفی هدف از این اقدام را رفع نیازهای فناورانه صنعت از سوی دانشگاه اعلام کرد و گفت: سعی شد که در این چالش راه حل های مناسب و کارآمد از طرف اعضای هیات علمی دانشگاه به صنعت پیشنهاد شود و با معرفی طرح های برگزیده در جهت رفع برخی مشکلات صنعت استان و تسریع روند پیشرفت آنان گام برداریم.

وی از حضور قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و استقبال خوب صنایع منطقه، اتاق بازرگانی اصفهان، اعضای هیات علمی و دانشجویان واحد ابراز خرسندی کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف و پیشنهادات صنایع در خصوص اولین چالش فناوری مورد توجه و بررسی قرار گرفته و واحد اصفهان در صدد است تا این رویداد را سال آتی در سطح ملی و با حداکثر توان برگزار کرده و از و ظرفیت ها و توانمندی بالقوه سایر اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان های دیگر نیز استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه