English

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد؛

مردم از رفت و آمد غیر ضروری به بیمارستان پرهیز کنند

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد از مردم خواست تا آرامش خود را به خوبی حفظ و از رفت و آمدهای بی‌جا به بیمارستان پرهیز کنند.

مردم از رفت و آمد غیر ضروری به بیمارستان پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین سلیمانی رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه تاکنون ۱۰ تا ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان فوت شده‌اند، افزود: آمار فوتی‌ها در این بیمارستان از آغاز بحران تاکنون دو نفر بوده است.

سلیمانی عنوان کرد: از ۱۰ روز پیش که وجود ویروس کرونا در کشور اعلام شد، بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان بیمارستان ریفرال بیماران مشکوک در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش ویژه و ۶۰ بیمار مشکوک به علائم این بیماری در بخش دیگری بستری هستند.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد از مردم خواست تا آرامش خود را به خوبی حفظ و از رفت و آمدهای بی‌جا به بیمارستان پرهیز کنند، تا حد امکان در منزل بمانند و در صورتی که علائمی دارند به پزشک مراجعه کنند تا خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه شایعه شده که کل بیمارستان شهید صدوقی یزد مملو از بیماران مبتلا به بیماران کرونا است، گفت: یک ساختمان مجزا که قبلاً بیمارستان زنان و زایمان کوثر بود را به طور کامل تخلیه و بیماران آن را به بخش‌های دیگر منتقل کردیم و بیماران مبتلا و مشکوک در این ساختمان نگهداری می‌شوند.

سلیمانی تاکید کرد: آسانسورها و مبادی ورودی و پرسنلی که بیماران مشکوک را جابجا می‌کنند، از سایر بخش‌ها و پرسنل کاملاً جدا شده‌اند و خدمات به صورت کاملاً مجزا ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه