English

شهردار چالوس:

شهر چالوس به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد / تا پایان بحران کرونایی در کنار مردم هستیم

شهردار چالوس گفت: اقدامات عمرانی زیادی در شهر چالوس در حال انجام است و در نقاط مختلف شهری پروژه ها پیگیری می شود و شهر چالوس تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

شهر چالوس به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد / تا پایان بحران کرونایی در کنار مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، جعفر ردایی اظهار داشت: در بحث بودجه شهرداری چالوس ، امسال اتفاق خوبی افتاد و در انتهای ماه آبان98 بودجه شهرداری مبلغ 41 میلیارد تومان تحقق پیدا کرد و متمم زده شد و بودجه شهرداری چالوس 63 میلیارد تومان شد .

وی ادامه داد: از 22 میلیارد اضافه شده به بودجه شهرداری چالوس در سال 1398 مبلغ 17 میلیارد تومان در بخش عمرانی هزینه شده است.

ردایی تصریح کرد : برای سال 1399 مبلغ 73 میلیارد تومان بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر چالوس پیشنهاد داده شد که 55 درصد عمرانی و 45 درصد جاری می باشد.

شهردار چالوس اذعان داشت: در دو سال گذشته فعالیت های عمرانی خوبی در شهر چالوس انجام شده است به طوری که در سال 96 مبلغ 8 میلیارد ، سال 97 مبلغ 20 میلیارد و در سال 98 مبلغ 35 میلیارد تومان فعالیت عمرانی در شهر چالوس انجام شده است.

ردایی اذعان داشت: ساماندهی رودخانه چالوس با توجه به تخصیص اعتبار سفر مقام معظم رهبری فاز اول آن پل تا پل در حدود 1200 متر پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم در سه سال آینده با تخصیص اعتبار این پروژه مهم اجرایی شود.

شهردار چالوس تاکید کرد: با اجرایی شدن این پروژه طرح های مختلف گردشگری نیز از جمله رستوران ، زمین ورزشی ، آلاچیق و... در آن اجرایی می شود.

وی در مورد رفع مشکل ترافیک چالوس نیز گفت: برای رفع این مشکل 5 الی 6 کار بزرگ توسط شهرداری در دست اقدام قرار دارد که یکی از آنها بحث رینگ دو است که با اجرایی شدن آن تا حدود زیادی مشکل ترافیک رفع می شود.

ردایی بیان داشت: در طرح تفصیلی معابر زیادی پیش بینی شده است اما ملک های خریداری برای ایجاد معابر اعتبار بالایی نیاز دارد که شهرداری توان تامین آن را ندارد اما یک قسمت رینگ دو بازگشایی شد فاز سوم آن از پل آب نما تا رادیو دریا در دستور کار قرار دارد و قسمت آبرنگ تا رادیو دریا نیز اردیبهشت 99 به بهره برداری می رسد.

وی گفت: البته برای رفع مشکل ترافیک بازگشایی در محلات و مناطق مختلف شهری نیز انجام شده و ادامه نیز خواهد داشت.

 

تا پایان بحران کرونایی در کنار مردم هستیم

شهردار چالوس در مورد اقدامات شهرداری چالوس در بحث پیشگیری از بیماری کرونا ویروس نیز گفت: شهرداری نسبت به ضد عفونی اماکن عمومی اقدام و تا پایان بحران کرونایی در کنار مردم هستیم.

جعفر ردایی بیان داشت: به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلیه برنامه‌ها و همایش‌ها در شهرهای مختلف استان مازندران و در راستای حفظ جان و آرامش همشهریان عزیز، جشنواره هفته فرهنگ و هنر چالوس که قرار بود از ۱۰ الی ۱۶ اسفند برگزار شود، به ایام تابستان و همزمان با جشنواره ساحلی جتسا موکول شد.

وی گفت: دو اکیپ شامل یک دستگاه ماشین آتش نشانی و یک دستگاه مجهز به واترجت از ساعت شش صبح فردا نسبت به شستشو و ضد عفونی خیابانهای اصلی شهر اقدام خواهند کرد.

ردایی تاکید کرد : عملیات ضدعفونی رفته رفته در محلات و سپس کوچه‌های فرعی‌ شهر به اجرا درخواهد آمد ومواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی تهیه شده و مشکلی از این بابت نداریم

وی گفت : در صورت تصمیم گیری جهت ضدعفونی مدارس و مساجد، شهرداری این آمادگی را دارد که اقدامات لازم را انجام دهد و عملیات ضدعفونی کلیه تاکسی‌های سطح شهر توسط سه اکیپ سمپاش موتوری دوشی انجام می‌شود ضمن اینکه ضدعفونی ادارات، اماکن عمومی، بیمارستان، دانشگاه، دیوارها و پیاده روهای سطح شهر از امروز آغاز شده و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار چالوس تصریح کرد : مدیریت شهری تا پایان بحران با آمادگی صد درصد به فعالیت پیشگیرانه خود ادامه میدهد و در این زمینه همکاری لازم را با شورای بهداشتی، فرمانداری و اداره بهداشت و درمان خواهد داشت

وی گفت : برای حفظ سلامتی نیروهای زحمت کش خدمات شهری و پاکبانان عزیز، اتاق بهداشت کارگری تجهیز شده و کلیه نیروها ملزم به استفاده از مواد ضدعفونی کننده در طول کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه