English

استاندار یزد؛

۱۰ روز آینده وضعیت گردشگری نوروزی با توجه به کرونا مشخص می شود

استاندار یزد اعلام کرد: ده روز آینده زمان مناسب تری برای تصمیم گیری نهایی در خصوص محدودیت‌های گردشگری نوروز با توجه به بیماری کرونا است.

10 روز آینده وضعیت گردشگری نوروزی با توجه به کرونا مشخص می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با اشاره به آمادگی حداکثری برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: باید ضوابط و سیاست گذاری‌های کشور را در رابطه با ویروس کرونا دنبال کنیم، در استان یزد نیز در جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد پدافند زیستی و کارگروه سلامت شورای برنامه ریزی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

او با بیان اینکه باید با سیاست خنثی نسبت به تبلیغ گردشگری نوروز اقدام شود، افزود: کمیته‌های مختلف خدمات نوروزی کار خودشان را شروع کنند تا ده روز آینده که وضعیت بیماری کرونا در استان و کشور روشن شود.

طالبی با اشاره به اینکه اکنون با حداکثر آمادگی برای مسافران نوروزی برنامه ریزی می‌کنیم، ادامه داد: ده روز آینده زمان مناسب تری برای تصمیم گیری نهایی در خصوص محدودیت‌های گردشگری نوروز با توجه به بیماری کرونا است.

استاندار یزد با بیان اینکه اکثر مراکز اقامتی چشم انتظار نوروز هستند تا بتوانند بهره مندی اقتصادی مناسبی از این ایام داشته باشند، افزود: اگر نگاه‌های محدود کننده را تقویت کنیم تبعات بدی در انتظار گردشگری و فعالان این صنعت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه