English

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه خبر داد:

کشف ۲۹ قبضه سلاح از یک سواری پژو پارس در شاهین شهر

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه از کشف ۲۹ قبضه سلاح از یک خودروی سواری پژو پارس در شاهین شهر خبر داد.

کشف ۲۹ قبضه سلاح از یک سواری پژو پارس در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید نصرالدین صالحی با اشاره به کشف ۲۹ قبضه سلاح بیان داشت: یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت و یک خودروی پژو پارس در حال انتقال محموله  سلاح گرم بوده اند.

وی افزود: پس از آن مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نسبت به شناسایی خودروهای حامل محموله در محور تهران-اصفهان اقدام که مشخص می شود خودروی سواری پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت و خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی موصوف در حال انتقال محوله بوده اند.

صالحی بیان کرد: عوامل عملیاتی حاضر در صحنه پس از اخطار توقف و عدم توجه متهمان، با استفاده از شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک خودروها و تعقیب و گریز، در نهایت خودروی پژو پارس که به صورت خلاف جهت به سمت میمه متواری شده بود در کنار جاده مشاهده و پس از بازرسی تعداد ۲۹ قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر (مختص استفاده از نزاع و ایجاد ناامنی) کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه گفت: درحال حاضر سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ دستگیر، خودروها توقیف و پرونده به یکی از شعب دادیاری دادسرا ارجاع و متهمان پس از تفهیم اتهام به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان مرکزی اصفهان معرفی و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی متهم متواری ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه