English

سید علی صالح درخشان خبر داد:

صدور مجوز تأسیس ۱۳ مجموعه گردشگری در اصفهان

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از صدور مجوز تأسیس 13 مجموعه گردشگری جدید در اصفهان خبر داد.

صدور مجوز تأسیس 13 مجموعه گردشگری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید علی صالح درخشان در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان با اشاره به صدور مجوز تاسیس 13 مجموعه گردشگری گفت: طرح اولیه تأسیس اولین هتل 4 ستاره در شهرستان آران و بیدگل تصویب شد.

وی افزود:با صدور مجوز اولیه تأسیس یک زائر سرا در منطقه مشهد اردهال کاشان و یک مجتمع گردشگری در شهرستانهای کاشان و تیران و کرون ، یک اردوگاه و یک محوطه گردشگری در شهرستان فریدونشهر ،تأسیس یک اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر زواره از توابع شهرستان اردستان و یک سفره خانه سنتی در شهر دولت آباد برخوار موافقت شد.

صالح درخشان اضافه کرد: همچنین با توجه به رشد فزآینده گردشگری کویری در محور شرق استان اصفهان ،بویژه شهرستان خوروبیابانک، با صدور مجوز اولیه تأسیس یک مجتمع گردشگری در معادن پتاس ویژه شرکت بهره بردار از این معادن ویک اقامتگاه بومگردی جدید در این شهرستان و یک اقامتگاه بومگردی در روستای نوبهار از توابع شهرستان نائین موافقت شد.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان، همچنین با تأسیس یک مجتمع گردشگری در روستای آب ملخ سمیرم و دو اقامتگاه بومگردی در شهرهای بادرود نطنزو طالخونچه مبارکه موافقت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه