English

تجمع اعتراضی نانوایان بندرعباس مقابل درب استانداری هرمزگان

جمعی از نانوایان شهر بندرعباس با تجمع در برابر استانداری هرمزگان خواستار تغییر نرخ عرضه‌ی نان در این شهرستان شدند و ادامه‌ی روند فعلی را سبب تعطیلی نانوایی‌ها عنوان کردند.

تجمع اعتراضی نانوایان بندرعباس مقابل درب استانداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با وجود گذشت مدت زمان کوتاهی از تجمع کارگران شهرداری بندرعباس، صبح امروز جمعی از نانوایان با شعار «ما خواستار نرخ عادلانه» هستیم، به نشانه اعتراض مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند تا از مسئولان بخواهند برای رفع مشکل‌شان چاره‌ای بیاندیشند.

گویا با توجه به ثابت ماندن قیمت نان در سال های گذشته این افزاد خواستار افزایش قیمت نان هستند و هنوز مصوبه ای از سوی مسئولان استانی برای افزایش نرخ به نانوایان ابلاغ نشده است.

یکی از نانوایان معترض در گفتگو با خبرنگار موج، ضمن بیان اینکه ما خواستار نرخی عادلانه هستیم، اذعان داشت: قیمت همه محصولات و کالاها در پنج سال گذشته افزایش یافته است، اما همچنان قیمت نان در بندعباس ثابت مانده و معیشت نانوایان را با مشکل روبرو کرده است.

وی با گلایه مندی از وضع موجود، گفت: کارگران نانوایی هم اکنون با حقوق چند سال قبل زندگی می‌کنند، درحالی که قیمت کالاهای ضروری در جامعه چندبرابر شده است.

این نانوا عنوان کرد: با افزایش هزینه‌های آب، برق و مواد اولیه و همچنین بالارفتن نرخ دستمرد کارگران در فعالیت خود دچار مشکل شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان احتیاج به نرخ گذاری جدید دارد، افزود: در سایر استان ها از مهرماه نرخ نامه صادر شد اما در شهر بندرعباس هیچ نرخ نامه مصوبی را برایمان صادر نکرده اند.

وی گفت: در شرایطی که درآمد نانوایان ثابت است اما هزینه های تولید نان روز به روز افزایش پیدا می کند و فروش نان با قیمت کنونی باعث ورشکستگی نانوایان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کناری ، یه مدیریت داشتی اونم مدیریت نانوایی ها بود ، دیگه عرضه اونم نداری.

  • کمالی

    پدر همه نانوایی ها رو در آورده ، الان خود نانوایی ها هم موندن چکار کنن. خب عادلانه نیست مگه به زوره ، حرف مفت میزنی آقای فرماندار

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه