English

برای پیشگیری از ویروس کرونا؛

ضدعفونی و نظافت مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه از نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری خبر داد و گفت: این روند برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی روزانه در دو نوبت انجام می‌پذیرد.

ضدعفونی و نظافت مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مو ج کرمانشاه، سجاد سلیمانی بیان کرد: سازمان اتوبوس‌رانی کرمانشاه در راستای تمهیدات پیشگیرانه باهدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل‌ونقل عمومی پیش‌بینی‌شده که شست‌وشو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون‌شهری کرمانشاه از آن جمله به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه 210 دستگاه اتوبوس درون‌شهری که وظیفه جابجایی قشر زیادی از شهروندان بر عهده‌دارند را یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده‌کننده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی را به ارمغان آورد.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی کرمانشاه بابیان اینکه مقرر گردیده هر شب اتوبوس‌های درون‌شهری علاوه بر شستشو، ضدعفونی شوند. گفت: حمل‌ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار موردتوجه قرارگرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.

سلیمانی همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی