English

معاون استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه نیاز به برنامه‌های راهبردی برای ترافیک دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: کرمانشاه با توجه به کلان‌شهر بودن نیاز به تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی و راهبردی دارد.

کرمانشاه نیاز به برنامه‌های راهبردی برای ترافیک دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نشست شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه به ریاست سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به‌منظور بررسی سیاست‌های کلی و خط‌مشی‌های ترافیک کلان‌شهر کرمانشاه امروز (٤ اسفندماه) برگزار شد.

وی در این جلسه بر اجرای طرح‌های مهم ترافیکی در شهر کرمانشاه با توجه به شرایط موجود به‌منظور تسهیل در تردد و کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای توسط شهرداری تأکید کرد.

وی بیان داشت: شهری هم مانند کرمانشاه که کلان‌شهر است نیازمند اجرای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی درزمینهٔ ترافیک است.

وی تأکید کرد: ضروری است اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای برون از مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه توسط شهرداری اندیشیده شود لذا در این راستا اصلی‌ترین و مهم‌ترین کار داشتن برنامه جامع و کامل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواستار انجام بحث‌های کارشناسی مربوط به طرح‌های ترافیکی در کمیته کارشناسی شد و گفت: در این شورا فقط باید به چگونگی اجرای پروژه‌ها بپردازیم و بحث‌های کارشناسی مربوط به این شورا نیست.

وی بیان داشت: ضرورت دارد که شهرداری کرمانشاه برای اجرای برنامه‌های مربوط به ترافیک هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های اجرایی ازجمله مسکن و شهرسازی در خصوص ماده 5 انجام دهد تا برنامه‌ای که قرار است، اجرایی شود در زمان اجرا با هیچ مشکلی مواجه نشود.

سالاری ادامه داد: شهرداری کرمانشاه با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی در تدوین طرح جامع و تفصیلی مسائل ترافیکی اهتمام جدی داشته باشد.

احداث تقاطع غیر هم‌سطح و بهره‌برداری از طرح شهر انسان‌محور میدان آزادی تا تقاطع مدرس، احداث پارکینگ‌های مکانیزه در سطح شهر و نصب تجهیزات ترافیکی موردنیاز ازجمله برنامه‌های قابل‌اجرا بود که در جلسه بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه