English

مجازات سخت در انتظار احتکارکنندگان ماسک

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمپ یک مرکز تجهیزات پزشکی به دلیل گرانفروشی و کشف اقلام احتکار شده در البرز خبر داد.

مجازات سخت در انتظار احتکارکنندگان ماسک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، علی اکبر مختاری با هشدار به گران فروشان و سو استفاده کنندگان از شرایط به وجود آمده، گفت: گشت های تعزیراتی در حال رصد و نظارت بر  روند قیمت فروش و عرضه ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در  سه حوزه تخصصی ( درمانگاه ها ، تجهیزات پزشکی و داروخانه ها ) هستند.   

 وی افزود :افراد سودجویی که در یک مرکز واقع در چهار راه طالقانی کرج اقدام به احتکار اقلام بهداشتی از جمله ماسک کرده بودند با پیگیری مامورین تعزیرات شناسایی و با آنها برخورد قانونی شد.

مختاری اظهار کرد: یک مرکز تجهیزات پزشکی به دلیل گرانفروشی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا امروز صبح  در این شهرستان پلمب شد .   

وی با اشاره به نظارت بر داروخانه های استان عنوان کرد: با داروخانه هایی که بالاتر از نرخ مصوب مصرف کننده اقدام به فروش اقلام مصرفی می کنند برخورد می شود واحکام سنگینی برای پرونده  افراد متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز عنوان کزد: واحدهای توزیعی مکلف به رعایت نرخ مصوب هستند و مشاهده چنین روندی غیر قابل پذیرش بوده و عواقب سختی در انتظار متخلفان و گرانفروشان است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی